Na prvom simpoziju uz domaće renomirane kipare sudjelovao je i kipar iz Austrije.
ANTUN BABIĆ iz Vinkovaca autor je skulpture koja nosi naziv MAGNA MATER. U trupac hrastovog drveta autor je ugradio svoju viziju i shvaćanje žene-majke nosioca potomstva, stvorivši monolit sa izraženim konveksama i konkavama. Očigledna je prisutnost kiparskog alata (sjekire, dlijeta, brusnog papira) čineći naizmjenično hrapave i uglačane površine stvarajući tako igru svjetla i sjene. Visoka je 310 cm.
Vertikalna kompozicija visine 400cm skulptura je PETRA HADŽI BOŠKOVA iz Skoplja koja s pravom nosi svoje ime jer konveksno-konkavna masa ritmički se izmjenjujući vertikalno stremi u visinu. U skulpturi prevladavaju ritmovi tektonskih masa izražavajući ona svojstva tako zvane apstraktne skulpture koja su na odlučujući način obilježila ukupno djelo Petra Hadži Boškova.
KSENIJA KANTOCI iz Zagreba je od hrastovog stabla formirala sklop od vertikalno i horizontalno postavljenih masa koji nosi naziv JAHAČ. U ovoj apstraktnoj skulpturi nazire se tema jahača.
ŠAFRAN U SLAVU CVIJEĆA prvijenac je u skulptorskom radu akademskog slikara EDE KOVAČEVIĆA. Monolit sa uglađenim površinama djeluje kao da je sišao sa slikarskog platna i slučajno postavljen u šumu među drveća da se tu rascvjeta.
ZVONKO LONČARIĆ tvorac mnogih skulptura – igračaka stvorio je u Krapini još jednu skulpturu –igračku, ali velikih dimenzija koja nosi naziv PTICA. Napravljena je od hrastovih dasaka u stolarskoj radionici Srednjoškolskog centra u Krapini. Ona je svojom pokrenutošću, jer sve se pokreće i glava i dijelovi trupa podjednako interesantna za djecu kao i za odrasle.
Lik književnika Šime Vučetića poslužio je IZVORU OREBU iz Zagreba da posudi za glavu prahistorijskog guštera za skulpturu koju je nazvao DUH PRA ŠIME. Svojom visinom od 3 m i penetriranom masom tijela guštera djeluje zastrašujuće.
Skulptura Austrijanca HERIBERTA NOTHNAGELA, ADAM I EVA izrađena je od ariševih dasaka debljine 3 cm i visoka je 180 cm. Glava, ruke i noge muškarca i žene su pokretni, spojeni su drvenim pokretnim zglobovima i čine skulpturu vrlo zanimljivom, ali nepodesnom za postavu na otvorenom prostoru. Skulptura je izložena u Galeriji grada Krapine.
Arhitekt VJENCESLAV RICHTER izradio je tkz. ULAZNI PROSTOR u obliku četiri velika panoa na kojima su bili napisani sudionici simpozija i organizacije koje su novčanim sredstvima i materijalom pomogle održavanje simpozija.